13 Eylül 2007 Perşembe

Yüksek Lisans Programlarına Başvuru Koşulları

1. Bilgisayar Mühendisliği Yüksek Lisans için:

ÖSS-SAY puanı ile öğrenci kabul eden en az 4 yıllık lisans programları ile en az 4 yıllık Yönetim Bilişim Sistemleri Lisans programlarından mezun olmak.

2. İşletme Yüksek Lisans (MBA), Yönetim Bilişim Sistemleri Yüksek Lisans, Sağlık Kurumları İşletmeciliği Yüksek Lisans, Yönetim ve Organizasyon Yüksek Lisans ve Yerel Yönetimler Yüksek Lisans programları için:

En az 4 yıllık bir lisans diplomasına sahip olmak.

3. Eğitim Yönetimi Yüksek Lisans Programı için:

Lisans tamamlama programlarını bitirmiş olanlar dahil eğitim fakültesi mezunu olmak ve/veya

En az dört yıllık lisans mezunu olup, eğitim kurumlarında öğretmen, yönetici, müfettiş veya uzman olarak görev yapıyor olmak.

4. Lisans diplomalarını yurt dışındaki üniversitelerden (Ahmet Yesevi ve Manas Üniversitesi hariç) almış olan T.C. vatandaşı öğrenciler için, diplomaların denkliğini YÖK'e onaylatmış olmak.

Hiç yorum yok: